بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

تير 1387 ـ   ژوئيه  2008

 

دکتر موسويان در مورد وجود « اسب ترويا» درست می گويد

اطلاعيهء هيئت تحريريهء نشريهء اينترنتی «جنبش سوسياليستی»

 

اخيرأ موضوع نفوذ عناصر مخالف با نهضت ملی و راه مصدق در تشکيلات جبهه ملی ايران  در داخل و خارج از کشور به يکی از مسائل داغ  روز در بين بخشی از نيروهای سياسی ايران تبديل شده است.

بجای اينکه تمام افراد وابسته به جبهه ملی ايران کوشش نمايند تا تمام عناصر نفوذی و  وابسته به بيگانگان شناخته شده و از آن تشکيلات طرد گردند، عده ای سعی دارند چنين جلوه دهند که موضوع نفوذ بيگانگان در تشکيلات جبهه ملی ايران ،  واقعيت ندارد و  در مقابله با چنان اظهاراتی و خنثی کردن تأثيرات آن نوع گفتار، صحبت از « تئوری توطئه » می نمايند و حتی برپايه فحاشی به عناصر مصدقی پايبند به ارزش های تشکيل دهنده «راه مصدق» و مخالفين با  نظريه «همه باهم» ،  کارزار تبليغاتی  عليه آن نيروها براه انداخته و از آن طريق  درمنحرف کردن اين بحث می کوشند.

برای اينکه روشن گردد که موضوع نفوذ بيگانگان در تشکيلات جبهه ملی ، امری است که نه تنها واقعيت دارد ، بلکه مدتهاست که  اين موضوع  در دستور کار سازمانهای جاسوسی و نيروهای وابسته  قرار داشته و بهيچوجه به «تئوری توطئه» ربطی ندارد و دکتر حسين موسويان، رئيس هيئت اجرائيه جبهه ملی ايران، بدرستی از وجود « اسب ترويا» در آن تشکيلات صحبت نموده است؛ ما مجددأ به انتشار سه سندی که  محتوی آنها بيانگر «نفوذ»  نيروهای غير مصدقی در تشکيلات جبهه ملی ايران و همسو شدن سازمان های جبهه ملی ايران  با طرفداران رژيم سرنگون شده پهلوی در طرح خواست برگزاری مجلس مؤسسان بخاطر «تعيين نوع حکومت»... از سوئی و از سوی ديگر، مقابله و مبارزه نظری نيروهای پايبند به ارزشهای «راه مصدق» با چنان نظرات انحرافی می باشند ، اقدام می کنيم.  در واقع اين اسناد بيانگر اين واقعيت تلخ هستند که در بيش از ٩ سال قبل ( ١٣٧٨) نيز موضوع نفوذ نيروهای غير مصدقی و سلطنت طلب در سازمان جبهه ملی ايران و مقابله نيروهای پايبند به ارزشهای «راه مصدق» با چنان سياستی ـ در آن زمان فقط از نفوذ در تشکيلات حبهه ملی در بريتانيا صحبت در ميان بود که بمرور زمان، اين نفوذ گسترده تر شده است ـ ، يکی از موضوع های بحث در بين نيروهای مصدقی بوده است.

اين اسناد عبارتنداز:

          ١ ـ  خبر مندرج در نشريه  کيهان ـ چاپ لندن ـ شماره ٧٥٣ (مورخ٢/٢/١٣٧٨) در رابطه با تعيين نوع نظام حکومتی در «منشور جبهه ملی ايران در برون مرز».

2 ـ  نامه سرگشاده هيئت اجرائيه سازمان سوسياليست های ايران به شورای عالی جبهه ملی ايران ـ جناب آقای علی اردلان در تاريخ  ١٧ ارديبهشت ماه ١٣٧٨ ؛

 ٣ ـ  پاسخ زنده يادعلی اردلان به سازمان سوسياليست های ايران در خردادماه همان سال ١٣٧٨ .

 

هيئت تحريريه نشريه اينترنتی «جنبش سوسياليستی»،

 نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های مصدقی

 

يکشنبه  ۱۶ تير ۱٣٨۷ -  ۶ ژوئيه ۲۰۰٨

 

socialistha@ois-iran.com

www.ois-iran.com

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

و يا مستقيماً در اينجا:

ای - ميل شما (در صورت تمايل به دريافت پاسخ لازم است!)

 

 

لطفاً از افزودن تصوير در اين ای  ميل خودداری کنيد چرا که انتقال آن بدين وسيله ممکن نيست.

Your message:             : پيام شما

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630