بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

26 اسفند 1386 ـ  16 مارچ  2008

 

نامه گلایه مندانه به آیت الله مهدوی کنی

آیت الله سجادی، نامزد انتخاباتی میاندوره ای انتخابات خبرگان رهبری

بنام خدا

حضرت آیت ا... مهدوی کنی

با عرض سلام و احترام . ضمن تبریک بمناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات خبرگان رهبری (حسب آنچه که روزنامه رسالت، خبر پیروزی شما را اعلام داشته و البته دیگران از این موضوع بی اطلاعند) از باب ادای تکلیف شرعی و تنبه، لازم دیدم نکاتی را خدمت جنابعالی ، که انشاء ا... در همه زمینه ها رضایت خداوند را بر رضایت گروهها و طرفداران و حامیان مقدم میدارید، معروض دارم.
1- در شرایط ممنوعیت ایام تبلیغات، صدا و سیما، چندین بار (حتی در روز جمعه برگزاری انتخابات) با انتشار تصاویر و بیانات جنابعالی، زمینه های طرفداری از شما را بجد به نمایش گذاشت و رقیبان جنابعالی، از جمله اینجانب، را از شرایط مساوی با شما، محروم ساخت .
2- وزارت کشور، کلمه سید را از پیشوند نام اینجانب از لیست سرصندوقها حذف کرد و ظاهراً برای جلوگیری از بذل توجه مردم به سیادت و منع آنها از ابراز محبت خود به سادات، به اقدامی نامناسب دست زد و این تحرک اقدامی سلبی علیه اینجانب و به نفع جنابعالی تدارک دیده شد
3- اعتماد سازی متقابل از جمله نیاز های منطقی در هر انتخابات است و این امر فقط با حضور نمایندگان ناظر معتمد نامزدها بر سر صندوقها حاصل می شود. متاسفانه این حق را بصراحت از اینجانب سلب کردند و این درحالی بود که بالغ بر 2500 نفر نیروی ناظر را برای این امر برنامه ریزی کرده بودم و حداکثر کارت اختصاصی به اینجانب یک چهارم رقم درخواستی اینجانب بود.
بنده بعنوان عضوی از خانواده بزرگ روحانیت، از جنابعالی می خواهم که در قبال این اعتراضات، از حق دیگران حمایت فرمائید. و هر آنچه که مرضی رضای خداست اقدام فرمایند.

سیدمحمدسجادی
نامزد انتخاباتی میاندوره ای انتخابات خبرگان رهبری در استان تهران

بازگشت به خانه

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

و يا مستقيماً از وسيله زير استفاده کنيد:

(توجه: اين ایميل ضميمه نمی پذيرد)

 

نام شما:

اگر مايل به دريافت پاسخ هستيد آدرس ای - ميل خود را ذکر کنيد:

پيام شما:

بازگشت به خانه

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630