بازگشت به خانه                 آرشيو کوتاه و گويا                 آرشيو صفحات اول                    جستجو

کوتاه و گويا

ماه ژوئن 2013

 

********************

چهارشنبه 7 خرداد ماه 1391 ـ 28 ماه ژوئن 2013

از کرامات شیخ ما اینه:  شیره را خورد و گفت شیرینه

مطلب وارده

* میگه «این مسیر حالا حالا ها به دموکراسی نمی رسه!» انگار در نبود تشکل، برنامه، رهبری، یا حداقل یک اپوزیسیون متشکل، بدون درد و خونریزی، مثل بزرگراه تهران- شمال، قرار بوده ما تخته گاز بریم و به مقصد برسیم اما ما ترجیح دادیم از جادهء چالوس بریم و  در مسیر دراز و پیچ در پیچ اش نم نمک تخمه بشکونیم و توی راه حسابی حال کنیم.

* میگه  «این ملت باز به آسونی گول خورد!» انگار ما بین یک سیستم شایسه سالار یا سوشیال دموکرات، درست کپی سوئد، رفتیم انگشت گذاشتیم روی ولایت مطلقه فقیه و گفتیم: «نه؛ جون شما ما می خوایم تو همین سیستم عین بستنی ذوب شیم».

* میگه «با آمدن روحانی چهار سال این حکومت رو تداوم بخشیدید!» انگار اگه نمی شد فردا صبح مقام معظم گریه کنان در خطبه های نماز جمعه جان ناقابل و جسم علیل اش رو بر می داشت و قدرت رو دو دستی تقدیم مون می کرد و بای بای. اون وقت ما می اومدیم و یک شبه یه نظام مردمسالار غیر دینی می ساختیم تو ایران.

* میگه: «روحانی لباس آخوندی تن شه و از آخوند نمیشه توقع اصلاحات داشت!» انگار رفسنجانی تی شرت رکابی و شلوار لی وایز پاش می کرده و خاتمی به جای عبای شکلاتی این مدت  کراوات  استفانو ریچی می زده و ما خبر نداشتیم.

* میگه «روحانی در جنایات رژیم شریکه!» انگار میر حسین به جای آرمان های عصر طلائی امام راحل دنباله روی سکولاریسم و دوران طلایی جفرسون بوده و در زمان اعدام های سال شصت و هفت هم مشغول مراقبه در یک غار توی هیمالیا بوده.

در انتخابات، مخالفان هم به نظام اعتماد کردند

سيدعلی خامنه‌ای

بی.بی.سی: آیت الله علی خامنه ای چهارشنبه 5 تیر (26 ژوئن) در یک سخنرانی در تهران گفت: «به ملت عزیزمان عرض کردیم که مردم نظام شان را دوست دارند و رأی می دهند، اما اگر احیاناً کسی هم هست که با نظام اسلامی خیلی دل صافی ندارد، اما برای کشور خود و منافع کشور اهمیت قائل است، او هم بیاید. لابد بعضی از این مجموعه بودند و آمدند. این نشان دهنده این است که حتی کسانی که طرفدار نظام هم نیستند، به نظام اعتماد دارند و می دانند که نظام جمهوری اسلامی می تواند منافع کشور و عزت ملی را حفظ و از آن دفاع کند.» رهبر ایران گفت که گلایه ها و انتقادهای مکرر او از حوادث پس از انتخابات سال 1388 به این دلیل بوده که در آن دوره هم مردم احساس پیروزی می کردند، اما چند نفر با ایجاد دعوا "کام آنها را تلخ کردند." آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود از نامزدهای انتخابات اخیر گلایه کرد که در برنامه های تبلیغات تلویزیونی خود تنها به نقاط ضعف دولت فعلی اشاره کردند و گفت در کنار اشکالاتی که وجود دارد و تذکر آنها هم لازم بوده، "خوب بود کارهای خوبی هم که انجام شده را بگویند." او در مورد پرونده هسته ای ایران که در مناظره های انتخاباتی مطرح شده بود گفت که حل این پرونده "به حسب طبیعت" ساده است، اما طرف مقابل نمی خواهد که این مشکل حل شود. آیت الله خامنه ای گفت که مقامات آمریکایی در گفتگوها و مکاتبات خود می گویند که به دنبال تغییر حکومت ایران نیستند، اما "اظهارات و عملکرد" آنها خلاف این را نشان می دهد.

 

********************

چهارشنبه 5 خرداد ماه 1391 ـ 26 ماه ژوئن 2013

ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ آدم ذاتاً ﺑﺪی ﻧﺒﻮﺩ

مطلب رسيده

ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ آدم ذاتا ﺑﺪی ﻧﺒﻮﺩ - ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﻇﺎﻟﻢ ﻧﺒﻮﺩ - ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ قاتل و جانی نبود  بلکه احمدی نژاد بقول معروف ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﻮﺩ! ﺑﺎ ﻫﻤﻪ مشکلات و ﺩﺭﺩﺳﺮﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﻫﺎﯾﺶ وچیزهای خیلی زیادی به ما آموخت او حتی در بعضی مواقع ﺷﯿﺮﯾﻦ هم ﺑﻮﺩ! ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ به نوعی از خود جامعه ما بود  او ﺑﻪ ﻣﺎ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ ﮐﻪ چقدر ایرانیها ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺩﻩ ﻭﺑﯽ ﺍﻃﻼﻋﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ - ﺑﻪ ﻣﺎ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪﮐﻪ چقدر اقتصاد ما آبکی است و بر پایه هیچ قرار گرفته است او به ما فهماند که ﻣﯽ ﺷﻮﺩ سه ﻫﺰﺍﺭﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ از پول مملکت را ﺍﺧﺘﻼﺱ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﺏ ﺍﺯﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩ. او به ما فهماند یک شبه می شود ارزش پول ملی را تا سه برابر پایین آورد و هیچ اتفاقی نیفتاد چون اساسا پول ما ارزشی ندارد؛ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭ (رییس جمهور) ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎ مردم ایران ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﯿﻢ ﻭ هشت سال فقط ﺗﻤﺎﺷﺎﯾﺶ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ. ﺍﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﻌﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﺮﺩ ﺗﺎﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﻔﻬﻤﺎﻧﺪ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﯿﭽﮑﺎﺭﻩ ﺍﺳﺖ ﻫﻢ ﻣﺎ ملت! ﺍﻭﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﻗﻮﻩء ﻗﻀﺎﯾﯿﻪ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ "ﻗﻮﻩ ﻏﺬﺍﯾﯿﻪ" ﺍﺳﺖ ﻭ ﮐﺎﺭﺍﯾﯽﺧﺎﺻﯽﻧﺪﺍﺭﺩ. او به ما ثابت کرد که برادر رییس قوه می تواند هزاران هکتار زمین بالا بکشد و آب از آب تکون نخورد. ﺍﻭ همیشه ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ مجلس ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺗﺎﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ اساساً ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮔﺬﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﮕﺬﺍﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮﯼ (کارخانه داری) ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ! ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺑﯽﻣﻌﻨﯽ ﻧﺒﻮﺩ! ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻓﺮﺻﺖ ﺩﺍﺷﺖ ﻭﭼﯿﺰﻫﺎی ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧ ﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ... باور کنید که ﺍﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ تمام ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﯾﺨﺖ و تمام قاب های عکس مان را پایین انداخت ﺗﺎ ما ﺗﺮﮎ ﻫﺎﯼﺩﯾﻮﺍﺭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺿﻮﺡ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ، شاید که فهمیده باشیم!ه

********************

دوشنبه 3 خرداد ماه 1391 ـ 24 ماه ژوئن 2013

يک نظر ساده

فرشباف

جمهوري اسلامي شايد تنها حكومتي است كه سعي مي كند تا ثابت كند كه ضرب المثل معروف كه مي گويد "آزموده را آزمودن خطاست" يك اشتباه عاميانه است. در اين سيستم حكومتي آزموده را بايد همچنان آزمود كه شايد جواب آزمايش هر بار با بار ديگر تفاوت بكند و حتی بلكه بهتر هم باشد!>>> (آرشيو )

********************

ما همواره «مطیع و همراه» بوده‌ایم و اکنون نیز همراه هستیم!

در نامه روحانی به خامنه ای عنوان شد

داشتم سایت ها رو می خوندم که رسیدم به خبر عجیبی که باهنر نایب ریس مجلس گفته بود روحانی به خامنه نامه نوشته؛ اونم کی؟ یک هفته مونده به انتخابات! به گزارش خبرگزاری ایسنا، باهنر که روز شنبه در نشست ماهانهء جامعهء اسلامی مهندسین سخن می‌گفت، گفت: «آقای روحانی هفت هشت روز قبل از برگزاری انتخابات نامه‌ای خطاب به رهبری نوشته و تکرار کرده بودند که ما همواره مطیع و همراه بوده‌ایم و اکنون نیز همراه هستیم». نایب رییس مجلس افزود: «روحانی آدمی نیست که از سیاست‌های کلی نظام تخطی و عدول کند و نباید در این زمینه نگران بود، چراکه او کسی نیست که به دنبال این بحث‌ها و مسائل باشد». این خبر رو که خوندم یادم اومد خامنه ای چند روز قبل از انتخابات از مخالف های نظام دعوت کرده بود که بیایند و توی انتخابات شرکت کنند که همه از این حرف اش تعجب کرده بودن! با خودم گفتم با اون جوی که درست کرده بودن توی اون شرایط، اگر مخالفی بره سر صندوق به کی رای میده؟ فقط روحانی! یک کم که فکر کردم دیدم این خامنه ای عجب مارمولکی هست، خیال اش از نمایندهء ویژهء خودش توی شورای عالی امنیت حکومت راحت که شده می خواسته فقط مردم هم بیاره پای صندوق تا کلاه گشاد رو خوب بذاره سرشون. جالب اینکه بعضی ها هنوز هم خواب تشریف دارند. حالا خودتون بگید! مملکته داریم؟

********************

جمعه 31 خرداد ماه 1391 ـ 21 ماه ژوئن 2013

خلق حماسه را مديون امام زمان و تدابير رهبری هستيم

حسن روحانی (فريدون سابق)

خبرگزاری مهر ـ رئيس جمهور منتخب مردم، ضمن تبريک ميلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، گفت: «اين پيروزی و خلق حماسه را به لطف عنايات خاص امام زمان(عج) و همچنين تدابير مقام معظم رهبری، و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ايشان، مخصوصاً آنجايی که در لحظات آخر فرمودند که "رأی مردم امانت و حق‌الناس است"، مديون هستيم. اگر «تدابير» ايشان نبود، معلوم نبود شاهد چنين روزی برای ملت ايران توام با اين همه شادی بوديم يا خير». روحانی با تشکر از حمايت‌ها و رهنمودهای هاشمی رفسنجانی و خاتمی تصريح کرد: از آيت‌الله هاشمی رفسنجانی که حوصله، صبر و سکوت اش بسيار زيبا و معنی‌دار بود، تشکر می‌کنم و جريان‌های سياسی، اصلاح‌‌طلب، اصولگرا متشکرم».

********************

دوشنبه 27 خرداد ماه 1391 ـ 17 ماه ژوئن 2013

حماسه در زندان

رئیس بازداشتگاه اوین

علی اشرف رشیدی، رئیس بازداشتگاه اوین، در گفت‌وگو با فارس در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه همهء مردم در خلق حماسه سیاسی حضور گسترده‌ای داشتند و با هر رأی خود مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران زدند. وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم در بازداشتگاه اوین گفت: ما تمهیدات لازم را جهت برگزاری انتخابات در داخل زندان فراهم کردیم و در روز رأی‌گیری بیش از شصت درصد زندانیان پای صندوق رأی حاضر شدند. رئیس بازداشتگاه اوین تأکید کرد: پیش از برگزاری انتخابات، خانواده متهمان شناسنامه ‌آن‌ها را به زندان تحویل دادند اما متأسفانه برخی از زندانیان شهرستانی به دلیل دوری مسافت و عدم دسترسی به شناسنامه فرصت حضور در انتخابات را پیدا نکردند.

نتيجهء اين انتخابات پيروزی مردم ايران است!

(البته پيروزی عليه کی، هنوز معلوم نيست)

سيدعلی خامنه ای

آيت الله علی خامنه ای، رهبر حکومت اسلامی، اعلام داشت که «پيروزِ حقيقی انتخابات، ملت بزرگ ايران است»، او در اين پيام خود گفته است: « حضور خيره کنندهء ايرانيان   در انتخابات نشان دهنده رشد فزاينده سياسی و پای فشردن بر مردمسالاری دينی است. اکنون، با پايان يافتن  هيجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، بايد جای خود را به همکاری و رفاقت داده و هيچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نبايد کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند.»

دست مریزاد به مردم ایران

هاشمی رفسنجانی

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری را “اعلام انزجار از کلّه‌شقی، قانون‌گریزی و فراز و فرودهای افراط و تفریط” عنوان کرد و به مردم ایران برای شرکت در انتخابات “دست‌مریزاد” گفت. در این بیانیه آمده است: “انتخابات بيست و چهارم خرداد فقط یک رویداد سیاسی نبود، بلکه یک اتفاق فرهنگی، یک هشدار اقتصادی و یک همراهی اجتماعی برای اعلام انزجار از کلّه‌شقی، قانون‌گریزی و فراز و فرودهای افراط و تفریط و برگشت به راه اعتدال و عقلانیت است.” به گفته هاشمی رفسنجانی: ” این انتخابات و نتایج معنادار آن درس‌های فراوانی در ابعاد سیاست داخلی و خارجی داشت که واکاوی و یادآوری آن از ضرورت‌های تحلیل‌های منطبق بر واقعیت‌ها است.”

آمادگی همه‌ جانبه برای تعامل و همکاری با دولت آینده!

سپاه پاسداران انقلب اسلامی

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، تحقق حماسهء سیاسی (!) را بیانگر هوشمندی و درک درست و عمیق سیاسی ایرانیان و تبعیت آنان از ولایت فقیه و دانست و اعلام کرد که بی‌تردید لبیک رسای ملت به «ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی»، به رغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، توانست در عرصه‌ای جدید، بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته کرده و پیام قاطع و معنادار خود را به فضای یأس‌آلود اردوگاه دشمنان ایران اسلامی منتقل نماید. این بیانیه در پایان ملت ایران را پیروز اصلی میدان انتخابات معرفی و تأکيد کرده است که: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی همه جانبهء خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت ها و وظایف قانونی محوله اعلام می دارد.

********************

چهارشنبه 22 خرداد ماه 1391 ـ 12 ماه ژوئن 2013

خامنه‌ای در آستانه تشکر از حسن روحانی!

امین موحدی

در پی‌ تشکر «مقام متشکر رهبری» از کاندیداهای رد صلاحیت شدهء يازدهمين دورهء رياست جمهوري به دلیل تمکین در برابر رای شورای نگهبان و قانون! یکی‌ از کاندیداهای «رد صلاحیت نشده» به نام حسن روحانی، شدیداً نسبت به تایید صلاحیت خود و عدم تشکر رهبر از خویش اعتراض و تقاضای بررسی مجدد پرونده خویش در شورای نگهبان شده است. حسن روحانی با بر پایی‌ میتینگ چند هزار نفره  در ورزشگاه شیرودی و تحرکات خلاف قانون در آنجا ، افشای اطلاعات محرمانه نظام و تجمع خلاف قانون در جماران،مراتب اعتراض خود را نسبت به تایید صلاحیت خویش نشان داده است. در همین راستا، گویا قراراست شورای نگهبان تصمیم  گرفته تابر اساس رأفت اسلامی و اینکه مبادا حقی‌ از کسی‌ ضايع شود ،پرونده ایشان را مجددا در جلسه‌ای اضطراری ،بر رسی  نموده و رای بر عدم صلاحیت ایشان دهد. به این شکل و با توجه به اینکه در نظام ولایت فقیه  همواره حق به حقدار رسیده،اینبار نیز حق به حقدار برسد و حسن روحانی به درجه رفیع تشکر مقام متشکر رهبری نائل آید. خبر‌های تایید نشده‌ای نیز از بیت رهبری رسیده است مبنی بر اینکه، خامنه‌ای دستور اکید صادر نموده  که مراتب دلجوئی صمیمانه و متشکرانه از حسن روحانی فراهم آید، به گفتهء یکی‌ از اهالی بیت آقا!، که نخواسته نامش فاش شود، جنتی دبیر باستانی  شورای نگهبان، طی‌ تماسی تلفنی با خامنه‌ای از اینکه در حق حسن روحانی کم لطفی‌ شده اظهار تاسف نموده و گفته است: اقدام شورای نگهبان در تایید صلاحیت حسن روحانی و محرومیت وی از سعادت تشکر رهبری، عمدی نبوده و سهواً نفهمیده ایم که اسم ایشان اصلاً کي وچگونه از زیر دست مان در رفته است! لذا ضمن عذر خواهی از ایشان و طرفداران ایشان و مقام متشکر رهبری و خلاصه عموم شیعیان جهان، امیدواریم در اسرع وقت این خطای ددمَناشه... مني شِنايه... ددمنيشي يِه... ددمنيشي يه..ددمنيشي يانِه... جبران شود.

********************

دوشنبه 20 خرداد ماه 1391 ـ 10 ماه ژوئن 2013

آن دستبوسی با اين دستبوشی فرق داشت!

مهدی ميرجمالی

در زمان مرحوم امام جلسات دستبوسی خاصی بود که تعداد محدودی با گرفتن وقت قبلی، به محضر امام میومدند و دستبوسی می کردند. سبک برگزاری این جلسه هم اینجوری بود که امام روی یه صندلی توی ایوان خونه می نشستند و افراد حاضر توی یه صف به ردیف به حضور امام میرسیدند و دست ایشون رو می بوسیدند و احیانا عرض سلام و ادبی می کردند و جاشون رو به نفر بعدی می دادند. البته روی دست امام یه پارچه نازکی بود که احتمالا بخاطر رعایت مسائل بهداشتی و اینکه تماس کمتر یا محدودتری ایجاد بشه، قرار داشت. البته برای خانمها هم همین روال بود، ولی بجای (یا علاوه بر) اون پارچه نازک، پارچه ضخیم تری (مثل عبا) روی دست امام بود تا وجه شرعی مسئله هم رعایت بشه. حقیر سراپا تقصیر در سنین بین کودکی و نوجوانی توفیق این شرفیابی رو داشتم و بهمراه برادر بزرگترم در جمع محدودی از علاقمندان و دوستداران امام به محضر ایشون رسیدیم و طبق همین روالی که عرض شد، به خدمتشون رسیده و دستبوسی کردم. استحضار دارید که این دستبوسی ها نه به سودای آب و نان و نه به هوای پست و مقام بوده. یقینا امام هم نیازی به این دستبوسی ها نداشتند. اما شرایط اجتماعی روزگار امام و علاقه و ارادات وصف ناشدنی عامه مردم نسبت به امام، این رفتار رو توجیه می کرد و شاید (به نظر من) دفتر امام با توجه به این علاقه و اصرار مردم، امام رو توجیه و ترتیب این برنامه رو داده بودند. اما در زمان حاضر، معمولا باید این دستبوسی ها رو با دیده تردید نگاه کرد. بهتر که نه قطعا باید نه دست ببوسیم و نه اجازه دستبوسی بدیم. البته این جور عکسها و خبرها معمولا به قصد قربت کار نمیشه و ممکنه خدای نکرده قصدی در کار باشه. مخصوصا در این ایام که همه دوست دارن یه جوری از نامزد رقیب آتو بگیرن. همونجور که عکس مشابهی هم از قالیباف کار شد. شنونده و بیننده باید عاقل باشه و اینجور عکسها رو وقعی نگذاره. چون مطمئنا هیچکدوم از نامزدها دلشون نمیخواد کسی دستشونو ببوسه و اتو دست رقیب بده. التماس دعا.

********************

جمعه 17 خرداد ماه 1391 ـ 7 ماه ژوئن 2013

اين جوک ها اين روزها در ايران ورد زبان ها است

ای ميل وارده

* خبر: محسن رضايي دقايقی پيش، کانديداتوری خود را تا انتخابات سال 1420 تمديد کرد.

* قانون فيزيکی بقای انتخابات: محسن رضایی نه رد صلاحیت می شود نه رای می آورد، فقط از انتخاباتی به انتخابات دیگر انتقال می يابد.

* محسن رضایی این دفعه رئیس جمهور نشه، رو مقام معظم رهبری اسید می پاشه

* ما توی انتخابات هر دوره بايد بين بد و بدتر و محسن رضايي يکی رو انتخاب کنيم.

 

* هاشمی و مشايی نتونستن از فيلتر شورای نگهبان رد بشن قراره فردا با فيلترشکن بيان....

* ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺁﻏﺎ ﺑﻪ ﻫﺎﺷﻤی: «ﺍﮐﺒﺮ، ﻗﻬﺮﯼ؟»

* خدائیش حقش بود حداقل یه بازی خدافظی‌ واسه رفسنجانی‌ می ذاشتن..

* من جای هاشمی بودم با نامه‌ ی رد صلاحیت می‌رفتم درخواست پناهندگی می‌دادم.

 

* ﺍﺱ.ﺍﻡ.ﺍﺱ ِ ﮐﺎﺗﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﻌﯿﺪ ﺟﻠﯿﻠﯽ: ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ؟

* پرسش: وقتی سعید جلیلی وقتی تونسته حجاب خانوم اشتون رو از تاپ و شلوارک به مانتو برسونه، با حجاب زنای ایرانی چی کار می کنه؟

* از اونجایی که جلیلی تخصص دانشگاهیش روابط بین‌الملل رسول اکرمه، فکر کنم اولین اقدامش بعد ریاست جمهوری حفر خندق دور ایران باشه.

 

* سردار فیروز آبادی اعلام کرد هر کس تو انتخابات امسال شلوغ بازی دربیاره، می شینم روش.

* احمدي نژاد اعلام كرده که پس از پايان دورهء رياست جمهوري اش از دنياي سياست براي هميشه كناره گيري ميكن؛ با با ای والله، اينجوري كه اين تو «اوج» داره خداحافظي ميكنه زيدان تو اوج کارش خداحافظي نكرد.

* حق اين بود که مردم سوریه و لبنان و فلسطین هم تو انتخابات ایران شرکت میکردن؛ هر چی باشه رئیس جمهور ما، وزیر اقتصاد اونا هم محسوب میشه!

* آقا بسه دیگه. اینقد به جنّتی اینا گیر ندین! یه دفه اعصابشون خورد می شه فردا به جای خبر نتایج تأیید صلاحیت شده ها، آراء نهایی رو اعلام می کننا.

* خدائيش خرداد ماه برای ما هميشه ماه تقلب بوده: چه تو درسها چه تو انتخابات!

********************