بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

ارديبهشت 1387 ـ   مه  2008

 

زنگ تفريح: آموزش ریاکاری

ارسال کننده: ناشناس

یکی از رموز موفقیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریاکاریست، ریاکاری یکی از صفات پسندیده ایست که بزرگان ما مکرر یادگیری آن را به همه ی مومنین سفارش کرده اند. ریاکاری خود از زیر مجموعه های بسیار مختلف و متنوعی تشکیل شده است؛ یکی از زیر مجموعه های اصلی ِ ریاکاری، حک کردن جای مُهره نماز بر روی پیشانیست. امروزه داشتن جای مُهره نماز بر پیشانی یکی از ارکان اصلی ِ رسیدن به دایره ی قدرت است؛ جای مُهر را می توان به شیوه های مختلفی بر روی پیشانی حک کرد، ما در این پست قصد داریم تا تعدادی از این شیوه ها را به شما آموزش بدهیم.

روش نعل اسبی

در این روش چنان که از اسمش پیداست از نعل اسب برای کوبیدن جای مهر بر روی پیشانی استفاده می شود، این روش بیشتر در بین روشنفکران دینی مقبولیت دارد. این روش صد در صد تست شده و بازدهی آن بسیار سریع است، برای مثال صاحب تصویر فوق پس از حک نعل اسبی در اولین مرحله ی انتخابات مجلس در منطقه ی خود حائز اکثریت آرا شد و با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به نفر دوم راهی مجلس شد.

روش مدور

روش مدور یا اسیدی یکی از قدیمی ترین روش های کوبیدن جای مُهر است و امروزه کمتر کسی از این روش استفاده می کند، پیش بینی می شود استفاده از این روش تا یکی دو سال آینده به صورت کامل منسوخ شود. استفاده از این روش با وجود درد بسیار شدید، کمترین بازدهی را دارد. در این روش شی ای مدور و گرد به قاعده ی یک مهر نماز را به اسید آغشته کرده و بر روی پیشانی می گذاریم، بسته به نازکی یا کلفتی پوست شما این عمل باید بین سه تا پنج مرتبه تکرار شود.

روش دو شاخ

این روش علاقه مندان زیادی دارد و معمولا بیشتر طرفداران این روش از قشر روحانیت مبارز هستند. در این روش دو سکه ی دوریالی (در صورت عدم دسترسی از باطری های بشقابی ساعت نیز می توانید استفاده کنید) را در مایکروفر گذاشته و درجه ی آن را روی صد و پنجاه درجه ی فارنهایت گذاشته، پس از گرم شدن سکه ها از یکی از دوستان خود بخواهید که همزمان هر دو سکه را بر روی پیشانی شما به مدت ده دقیقه بچسپاند، این روش تست شده و صد در صد جواب داده است، شخصیت های بزرگی همچون مصطفی پور محمدی وزیر کشور از این روش برای رسیدن به دایره ی قدرت استفاده کرده اند.

روش تک شاخ

این روش فقط بین کسانی متداول است که نیاز چندانی به داغ پیشانی ندارند و جایگاهشان در نظام مستحکم است اما برای خالی نبودن عریضه دوست دارند تا جای مهر را بر پیشانی خود داشته باشند. مراحل انجام این روش دقیقا مانند روش دو شاخ است با این تفاوت که به جای دو سکه از یک سکه استفاده می شود.

روش گشنیزی

روش گشنیزی که به روش شتاب نیز مشهور است جدیدترین شیوه ی داغ پیشانیست و معمولا توسط کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که دوست دارند بسیار سریع و یک شبه به حلقه قدرت متصل شوند. در این روش می توانید از ته ماشین های موبر معروف به فیلیپس که دارای سه دایره هستند استفاده کنید، ابتدا اجاق گاز را روشن کرده و ماشین فیلیپس را روی آن گذاشته تا خوب گداخته شود و قرمزی آن به چشم آید و پس از گداخته شدن فقط در یک مرحله و به مدت زمان سه الی پنج ثانیه بر روی پیشانی خود فشار دهید.

 

بازگشت به خانه

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

و يا مستقيماً از وسيله زير استفاده کنيد:

(توجه: اين ایميل ضميمه نمی پذيرد)

تنها اظهار نظرهائی که نکتهء تازه ای را به بحث بيافزايند

در پايان مقالات ذکر خواهد شد

 

نام شما:

اگر مايل به دريافت پاسخ هستيد آدرس ای - ميل خود را ذکر کنيد:

پيام شما:

بازگشت به خانه

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630